01 280 02 325

Kako povečati prodajo v spletni trgovini?

Spletne trgovine so popolnoma obnorele svet. Na njih kupuje že veliko spletnih uporabnikov. Je pa res, da vse spletne trgovine niso enako učinkovite pri prodaji svojih izdelkov, storitev ali česa drugega. Prodaja spletne trgovine je v veliki meri odvisna tudi od tega, kako je spletna trgovina postavljena. Le povsem pravilna postavitev spletne trgovine nam lahko omogoči, da je prodaja na njej dovolj velika. Če imate svojo spletno trgovino ter ne dosegate primerne prodaje, vam v nadaljevanju ponujamo nekaj nasvetov za povečanje prodaje v vaši spletni trgovini.

V prvi vrsti je potrebno poskrbeti za pregledno navigacijo

Za vsako spletno trgovino je ključnega pomena, da ima pregledano navigacijo. Ta bo obiskovalcem omogočala in hkrati tudi zagotavljala preprosto pregledovanje strani. Svetujemo vam, da glavni meni postavite na vrh strani ali pa vertikalno v stranski stolpec. V glavnem meniju moramo imeti nujno uvrščene naslednje elemente: domov, glavne kategorije ponudbe, podkategorije ponudbe, o nas oziroma o spletni trgovini ter kontakt oziroma kontaktni podatki.

Opisi artiklov, storitev ter ostalega naj bodo več kot le privlačni

Dobre prodajne vsebine zelo vplivajo na pospeševanje spletne prodaje. Pri tem ne smemo vsega kopirati z drugih spletnih trgovin. Naše vsebine morajo biti več kot pa le unikatne, privlačne in tudi prodajno usmerjene. Na trgu obstajajo številne agencije, ki se ukvarjajo s pisanjem različnih vrst vsebin. Za opise produktov tako lahko naročite tako imenovane SEO vsebine. Lahko pa sežete še globlje v denarnico ter si naročite kakovostno prodajno usmerjene članke, ki bodo zagotovo poskrbeli, da bo vaša spletna prodaja še večja.

Naj bodo vaše slike visokokakovostne

Poleg zanimivih vsebin je pomembno, da ima naša spletna trgovina visokokakovostne slike oziroma fotografije. Ljudje smo namreč vizualna bitja. Ko se odločimo obiskati določeno spletno trgovino, nam v oči zagotovo najprej padejo slike, zato morajo biti čim bolj kakovostne.

Izjemen pomen imata tudi optimizacija ter oglaševanje spletne strani

Za konec omenimo še tisto, kar je najbolj pomembno. Izjemnega pomena za to, da je prodaja naše spletne trgovine dovolj uspešna, je tudi optimizacija spletne strani. Tu gre za izboljševanje uporabniške izkušnje in tudi za prilagoditev strani spletnim iskalnikom. Deluje pa v najboljši kombinaciji s spletnim oglaševanjem.

Optimizacija vsake spletne strani je pomemben korak pri pridobivanju obiskovalcev. Pri tem nam za tako pridobitev ni potrebno plačati. Na prvo žogo se nam to zdi povsem zadostno. Strokovnjaki pa nam, kot že rečeno, pri tem svetujejo, da je tovrstno kombinacijo najbolje kombinirati kar z oglaševanjem, ki naj bo stalno. Tovrstno oglaševanje, torej oglaševanje spletnih trgovin, lahko poteka na različne načine. Med vsemi načini sta zagotovo najbolj priljubljena in tudi najbolj učinkovita tako imenovani Google AdWords oglaševanje, prav tako pa za njim ne zaostaja tudi oglaševanje na Facebooku. Ta velja za izjemno pomembno in priljubljeno socialno omrežje. Za vsako obliko oglaševanja pa je potrebno vedeti, da moramo njegove rezultate tudi meriti. Pri tem moramo ves čas spremljati še akcije oglaševanja ter jih primerno prilagajati. Le na ta način bo naše oglaševanje doseglo svoj namen in bo kot tako tudi dovolj dobičkonosno. Vemo pa, da so lahko stroški oglaševanja zelo visoki. Na dolgi rok pa vemo, da se nam to izplača, daj bomo zaradi promocije lahko zaslužili veliko več, kot pa nas bo stalo samo oglaševanje. Tako niti pomisliti ne smemo, da se nam oglaševanje ne bi splačalo.

Oglaševanje ima poleg direktnega učinka, to je povečanje prodaje, tudi vlogo, da širi ime našega podjetja ali pa naše blagovne znamke. Na dolgi rok je to ponovno izjemnega pomena, saj se tudi to navezuje na naš želeni poslovni uspeh. Lahko torej rečemo, da je plačljivi promet veliko bolj kakovosten od tistega, ki je povsem brezplačen. Lahko tudi trdimo, da je najboljša možna kombinacija, ki jo lahko naredimo za povečanje prodaje v spletni trgovini, združitev optimizacije in oglaševanja. Pri tem se moramo sklicevati izključno samo na najboljše strokovnjake. Če je neka akcija izdelana na hiter ter nekakovosten način, potem smo lahko denar v resnici vrgli stran. Za učinkovito promocijo so pomembne predvsem izkušnje, ki pa jih imajo samo strokovnjaki, ki se s tem tudi profesionalno ukvarjajo.

Našteli smo najbolj pomembne dejavnike in okoliščine, ki najbolj pripomorejo k izboljšanju prodaje v spletnih trgovinah. Seveda zagotovo obstajajo še številni drugi dejavniki, na katere je dobro biti prav tako pozoren. Tudi najboljši strokovnjaki šele čez čas vidijo, da je nekaj, česar pred sploh niso opazili, lahko enako pomembno za usodo spletne trgovine, kot pa nekaj, kar že od samega začetka postavljajo na prvo mesto.

 

Leave a Comment