01 280 02 325

Magnezij v hrani

Magnezij je esencialni mineral, ki je pomembni za naše kosti in za naše celice. Seveda ima magnezij tudi ključno nalogo pri funkciji naših vitalnih organov. Magnezij asistira pri izdelovanju energije, aktivira encime, regulira telesni level kalcija in bakra, vitamina D, potazija in cinka. Če imamo pomanjkanje magnezija v našem telesu potem ne moremo spati, imamo ne-normalo bitje srca, anomalije mišic in slabosti. Veliko veganske hrane vam tako lahko pomaga pri ohranitvi zdravege količine magnezija v krvi.

Zelena zelenjava je ima veliko vsoto magnezija, zelena barva teh zelenjav je ključna sestavina magnezija pri ostalih dodatkih, prav tako tudi barvilo zelene barve, ki ga umetno pridelujejo iz teh rastlin vsebuje velike količine magnezija.

Oreščki in semena so takoj za zeleno zelenjavo ključnega pomena v veganski prehrani. Večinoma semen in oreščkov vsebuje magnezij ta pa varira glede na vrsto le teh. Suha kvinoja vsebuje kar 89mg magnezija, kuhan rjavi riž vsebuje 42mg. Dietne študije opisujejo, da čiščenje riža in drugih živil, da postanejo beli hitro uniči vsebnost magnezija in opere in očisti zdrave bakterije.

Stročnice, večinoma njih vsebuje velike količine magnezija, kuhana soja vsebuje kar 74mg magnezija, kuhana fižila vsebuje kar 60mg železa.

Minerali kot so vitamini nam pomagajo pri rasti in pri našem razvoju, nujno jih potrebujemo za naše telo, da izvajamo naše osnovne funkcije v telesu. Če naše telo ne dobi zadostne količine mineralov in vitaminov potem postanemo hitro bolni in utrujeni. Predvsem pa naše telo nima zadostno količino protiteles, da bi se bojevalo proti slabim virusom. Seveda prvi korak, ki ga lahko naredimo je da začnemo uživati vegansko hrano, ta še ni toliko zastrupljena s vsemi hormoni in tabletami in nas lahko ohrani čile in zdrave. Veganska prehrana je gotovo prvi korak k dobrem počutju in k našem zdravju. Ne samo, da bomo lahko jedli hrano brez slabe vesti in moralnih zadržkov, ta prehrana bo tudi odličnega okusa in predvsem za bo vedno živahna in nova.

Kot drugo potrebujemo zraven magnezija tudi druge vitamine, najbolj je pomembno, da imamo uravnovešeno prehrano. To pa dobimo ko se lotimo našega načrta in si striktno merimo vsak naš korak. Da se magnezij lažje absorbira v telo pa je gotovo esencialnega pomena, da redno telovadimo. Telovadba je tista, ki nam poganja kri po žilah. Raziskave so pokazale, da je telovadba v fitnesu in telovadba, ki jo imenujemo kardio naš cilj do zdravega življenja. Za kardio je potrebno da tečemo in da se gibljemo z nizko intenzivnostjo a je čas precej dolgi. Telovadba pa mora biti zelo intenzivna in teža je visoka. To pa je ključ do telovadbe v fitnesu. Seveda je harmonija potrebna vsepovsod v življenju. Tako kot pri prehrani tako kot pri telovadbi in pri odnosih.

Leave a Comment